آموزش تولید محتوا

ساخت وبلاگ

آیا میخواهید طرز جاری ساختن درست کیورد آموزش تولید محتوا ریسرچ را خاطر بگیرید؟ یا این که شاید هم جزء آن مجموعه از اشخاصی می‌باشید که نمی دانند می بایست روی چه کلماتی شغل نمایند. در خصوص قضیه کیورد ریسرچ هزاران پرسش گوناگون وجود داراست و یک کدام از مهم‌ترین زوایای فرآیند seo به‌حساب می‌آید. همینطور اعمال درست کیورد ریسرچ، فعالیت نسبتا مشقت هم به‌حساب می‌آید. به همین خیال در‌این نوشته‌ی علمی از ژاکت قصد داریم به کلیه چیز درباره کیورد ریسرچ بپردازیم. تا پایان با ما یار باشید.

مراد از پژوهش کلمه و واژه کلیدی چیست؟
کیورد ریسرچ یک فرایند اثبات برای مجموع سئوکارها میباشد. در حین سال های پیشین، نحوه اعمال seo دستخوش تغییرات متعددی گردیده است ولی در حین همه همین سال ها کیورد ریسرچ مدام یکی قسمت های اساسی این مراحل بوده میباشد.

کیورد ریسرچ به فرایند کاوش و جستن عباراتی گفته می‌گردد که اشخاص در موتورهای کاوش ارائه میکنند تا جواب سوال های خودشان را پیدا نمایند.

معمولا سئوکارها از کیورد ریسرچ استعمال می نمایند ولی ممکن میباشد برای اجرا عمل های مرتبط با بازاریابی هم به‌این فعالیت نیاز داشته باشید. با کیورد ریسرچ، عبارات کلیدی غرض، محبوبیت آنان، مشقت آن‌ها و… به دست میاید و می‌توانید از این داده ها برای سئو وبسایت خودتان به کارگیری نمائید.

با کیورد ریسرچ می‌توانید صرفا کوئری هایی را مقصود بگیرید که یوزرها شما در موتورهای کاوش در‌پی آن می‌باشند. با اعمال درست کیورد ریسرچ شما می‌توانید شل خیس در گوگل رنک بگیرید و استراتژی محتوا و بازاریابی خودتان را به طور درست پیاده سازی فرمائید.

ممکن میباشد شما هم شنیده باشید که گفته میگردد استراتژی موتورهای کاوش در حین ۱۰ سال قبلی تغییرات متعددی کرده و عبارات کلیدی به اندازه قبل اصلی نیستند. این مورد تا حدودی درست است؛ استعمال از عبارات کلیدی دقیقی که مخاطب کاوش می نماید به اندازه قبل اصلی وجود ندارد و گوگل بیشتر به مقصود مخاطب از کاوش و اینکه محتوای شما نیاز مخاطب را رفع می نماید یا این که نه مداقه می‌دهد.

ولی این به این مفهوم وجود ندارد که کیورد ریسرچ هیچگونه کاربردی ندارد. با استعمال از مطالعه عبارات کلیدی شما می‌توانید متوجه گردید که عموم به چه موضوعاتی بیشتر از همگی التفات می‌دهند و موضوعاتی که شما پوشش می دهید تا چه اندازه دربین یوزرها مقصود شما دوست داستنی می باشند. گوگل امروزه بیشتر از کلمه ها کلیدی، به تاپیک مداقه می‌دهد. شما با مطالعه عبارات کلیدی میتوانید محتواهایی که جستجوی متعددی دارا‌هستند را پیدا نمایید و آنها را در موضوعات و تاپیک های مختلفی مجموعه بندی نمایید. بعد میتوانید از این تاپیک ها به کارگیری نمائید تا در لغات موردنظر خودتان رنک بگیرید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 14:25

ایجاد محتوا دربرگیرنده ایجاد محتوای ویدئویی، آموزش تولید محتوا ساخت محتوای گرافیکی و پادکست است که هر مورد بر حسب چگونگی‌ و جذابیت خویش اثر به سزایی به ارتقاء ترافیک وب سایت و بهینه سازی وبسایت دارااست.  درین نوشته‌ی‌علمی التفات ساخت و ساز محتوا با استعمال از لغات کلیدی در بهینه سازی را رسیدگی خوا‌هیم کرد.

می پندارید چه وقتی مداقه ایجاد محتوا در بهینه سازی وبسایت نمایان می گردد. هنگامی که به دو فاکتور موتورهای کاوش و رضایت یوزرها اعتنا فرمائید؟ هنگامی که سایتی فعال‌ساز‌ی میکنید ولی محتوای برای آن نداشته باشید بطور حتم موتورهای کاوش وب سایت شما‌را ایندکس نخواهند کرد و در نتیجه ها موتورهای کاوش قرار نمی گیرد. در حالتی که ایجاد محتوا برای وب سایت خودتان اعمال میدهید بایستی محتوا براساس پرسونای مخاطبانتان ساخت‌و‌ساز گردد به این شکل می توانید مخاطبان را جذب فرمایید. از این رو ارتقا مخاطبان فراتر می‌رود و جایگاهی در موتورهای کاوش استخراج می‌کنید. در‌پی التفات ساخت‌و‌ساز محتوا در بهینه سازی را برای شما توضیح داده ایم.

غرض از داشتن یک اینترنت‌وب سایت چیست؟

شاید یکی‌از سوالهای اساسی در موضوع پیاده سازی و رئیس تارنما همین باشد و اصلی خیس از آن ارائه جواب مطلوب بدین پرسش میباشد. شاید معمولی ترین و جامع ترین جواب به‌این پرسش این باشد: “چشم شدن”
درحال حاضر این چشم شدن ‌می تواند با مقصود‌های کامل کننده دیگری ترکیب گردد. مثلا یک فروشگاه آنلاین، با چشم شدن قادر است به جذب مشتری و بالا رفتن فروش دست یابد. یک تارنما شرکتی ‌می تواند با چشم شدن، به بالا رفتن اعتبار خویش در مورد کاری دست یابد. لذا ‌می‌اقتدار اذعان کرد که همه غرض‌های دیگر، زیرمجموعه مقصود مهم، یعنی چشم شدن می‌باشند. حالا فرض نمائید که اشخاص با سوال های متفاوتی که در ذهن خویش دارا هستند از وب به کارگیری کرده و به‌دنبال یافتن جواب مطلوب برای آنان می‌باشند. معمولا این اشخاص با جستجوی سوالهای خویش بوسیله لغات کلیدی، در ورقه نخستین و نهایتا شیت دوم گوگل مبادرت به گشودن تارنما‌ها و یافتن جواب‌های متبوع خویش کرده و صفحه های آجل به صورت معمول گشوده و رسیدگی نمی شوند. درحال حاضر ‌می‌قدرت به التفات سوژه seo و تبلیغات در دنیای اینترنت پی پیروزی. در شرایطی که در یک تارنما، حجمی از محتوا وجود داشته باشد، البته روی مباحث تبلیغات و بهینه سازی شغل نشده باشد، حدودا اینترنت‌وبسایت چشم نخواهد شد. در سوژه ساخت و ساز محتوا به ذکر بی آلایش، توضیح داده شد که ایجاد محتوای با کیفیت و همینطور seo و باصرفه‌سازی وبسایت ‌میتواند به عالی چشم شدن اینترنت‌وب سایت امداد به سزایی نماید. درین سوژه همت گردیده به قضیه سئوی محتوایی پرداخته گردد.
به صورت بی آلایش ‌می‌قدرت اعلام کرد ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب مهمتر از شغل کردن صرف روی seo بوده و این دقیقا معنا سئوی محتوا پایه ‌می باشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 75 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 14:01

گوگل پنالتی سود به کارگیری اینترنت‌وبسایت‌ها آموزش تولید محتوا از طریق‌های غیرمجاز در seo تارنما میباشد که اصطلاحا بدین شیوه‌ها بهینه سازی کلاه سیاه نیز میگویند و درپی گوگل نیز با شناسایی این وبسایت‌ها آن ها را جریمه می‌نماید و از لیست حاصل کاوش حذف می‌نماید. در‌این نوشته‌علمی از وبلاگ اینترنت سر شمارا با ۱۲ عامل پنالتی گوگل و چاره رفع آنها آشنا خوا هیم کرد.

 گوگل پنالتی چیست؟
پنالتی گوگل درواقع مجازاتی میباشد که گوگل برای یک اینترنت‌تارنما در حیث می گیرد که محتوای آن در تعارض با استراتژی بازاریابی اینترنتی تمجید گردیده از سمت گوگل شکل می گیرد. این جریمه یا این که مجازات میتواند فیض آپ تو دیت شدن الگوریتم‌های گوگل یا این که به جهت استعمال یک اینترنت‌تارنما از تاکتیک‌های «کلاه سیاه» بهینه سازی باشد.

تفاوت الگوریتم با پنالتی

داده ها غیر قطعی متعددی درمورد پنالتی گوگل وجود دارااست که رایج‌ترین آن ها استعمال از یک الگوریتم غلط میباشد. به روزرسانی‌هایی مانند « الگوریتم گوگل پاندا » و «الگوریتم پنگوئن» درواقع پنالتی گوگل محسوب نمیشوند. آن ها تنها الگوریتم میباشند. الگوریتم‌ها به دسته‌ای از قواعد و محاسبات توکل می‌نمایند تا با استعمال از این قواعد بتوان به صورت خود کار فیض مناسب را ارائه بخشید.

درمورد پاندا و پنگوئن، درواقع امتیاز دادن به اینترنت‌تارنما‌هایی میباشد که استانداردهای چگونگی خویش را با آیین نامه‌های گوگل منطبق میدهند تا مقام بهتری در نتیجه ها کاوش به آنها بدهد.

گوگل همینطور گروهی از نیروهای انسانی را به عمل میگیرد تا به طور دستی اینترنت‌تارنما‌هایی را که با استدانداردهای چگونگی گوگل هم خوانی ندارند از روش الگوریتم‌ها تحقیق و سکو‌بندی نمایند.

درواقع می‌قدرت اذعان کرد تبعیت نکردن از الگوریتم‌ها می تواند شم پنالتی شدن از سمت گوگل را به یک اینترنت‌تارنما بدهد. چراکه سود آن حیف کردن ارتقاء ترافیک تارنما میباشد که برای یک اینترنت‌وب سایت نادر از پنالتی یا این که مجازات وجود ندارد.

ادراک این تفاوت که آیا اینترنت‌وبسایت شما بوسیله یک مجازات دستی ذیل اثر قرار گرفته یا این که در مقابل الگوریتم‌های گوگل تحریک گردیده‌است بسیار مداقه دارااست. این معین می‌نماید که شما به چه شکل می توانید استراتژی بهینه سازی خویش را توسعه و گسترش دهید.

تفاوت قابل مراعات‌ای در واکنش با یک پنالتی در مقابل واکنش با یک روی داد الگوریتمی وجود داراست که مستلزم رابطه بی واسطه با گوگل میباشد. اینترنت‌سایتی که بوسیله گوگل جریمه یا این که پنالتی شد‌ه‌است یک گزارش سعی دستی از روش گوگل سرچ کنسول گوگل اخذ خواهد کرد. وقتی که نقض مذکور بوسیله گوگل اثبات شد، ما یحتاج میباشد که در یک درخواست بازبینی ریشه‌های نقص‌ توضیح داده خواهد شد، در صورتی‌که برای فرارو گریز از یک اختلال الگوریتمی هیچ نیازی به ارسال یک درخواست تجدید لحاظ از سوی اینترنت‌وب سایت وجود ندارد و درواقع اذن این شغل نیز از طرف گوگل داده نشده میباشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:42

قضیه این میباشد که در‌حالتی که می‌خواهید آموزش تولید محتوا برای offpage seo اشخاص به تارنما شما پیوند دهند، می بایست برای آنها ادله بیاورید و آنان را قانع نمائید. محتوای کیفیت عالی شایسته ترین شیوه برای ایفا این شغل میباشد. اعتقادوباور نتایج فرمائید که تارنما شما دارنده محتوای دیدنی و مرتبطی میباشد که از بالاترین چگونگی برخوردار‌است و به بازدیدکنندگان وب سایت شما امداد می نماید.

ولی بازاریابی از روش محتوا صرفا به معنای ساخت و تکثیر محتوایی که در وبسایت شما قراردارد نمیباشد. البته با نگاهی کامل تر، بازاریابی محتوا دربرگیرنده تکنیک های بسیار متعددی میباشد. تکثیر محتوای بهتر در وب سایت خویش صرفا بخشی از بازاریابی محتوا میباشد. هر محتوایی که در جای جای از اینترنت تولید و منتشر می‌کنید پایین بازاریابی محتوا قرار میگیرد. تاکتیک های متداول بازاریابی محتوا که برای تولید سیگنال ها به دیگران به نیکی شغل می نمایند و مشتمل بر مورد ها ذیل میباشند:

اینفوگرافیک ها
مقالات، مطالعات و پژوهش ها
کتاب های الکترونیکی
ایجاد محتوا تحت عنوان مهمان در تارنما های دیگر
درصورتی که محتوای بسیار خیر دارید، این زمینه را به عموم بگویید. شما می‌توانید از ابزارهای بازاریابی محتوا استعمال نمائید تا به شما یاری دهد خیر صرفا موضوعات پرطرفداری را که به طور آنلاین جلب دقت می نمایند را پیدا نمایید، بلکه مطلوب ترین رسانه صنعت را نیز برای تبلیغ محتوای خویش پیدا نمائید.

تایپ کردن محتوای خوب و به اشتراک گذاشتن آن با اشخاص مطلوب میتواند یکی شایسته ترین شیوه ها برای تولید توان در سایت های گوناگون سوال و جواب باشد. یک بستر قادر و مرتبط گزینش فرمایید، سوال ها مرتبط به حوزه ی خویش را کاوش نمائید و به آن‌ها جواب دهید به نحوی که بها پرسش را ارتقا دهد.

5. خویش را تحت عنوان یک رهبر و کارشناس در حوزه ی خویش به دیگر افراد معرفی نمایید.
در صورتی شما تحت عنوان یک دارای تخصص در حوزه کاری خویش شناخته گردید، مخاطبان حاذق تری خواهید داشت و پیوندها کیفیت خوب بیشتری ساخت و ساز خواهید کرد. هرچه تخصص بیشتری بدست بیاورید، بها بیشتری به محتوای تولیدی شما تخصیص خواهد یافت. در غایت، این فرمان سبب ساز به اشتراک گذاری و لینک بیشتر اشخاص با آن گردد. برای جاری ساختن این شغل می‌توانید:

درایت از مارک و جستجوی اسم تجاری را ارتقاء دهید.
از این روش کسب و کار خویش را در مقابل استفاده کننده مقصود خویش قرار داده و کاری فرمایید که آنان در امر شما سخن نمایند.
ترافیک ارجاع را به سمت خویش هدایت نمایید.
اتکا اشخاص را با تولیدها کیفیت بالا خویش بدست آورید.
برای دارای تخصص بودن مطمئن گردید که محتوای شما مرتبط و دارای اعتبار میباشد. در سمینارها و انجمن های سوال و جواب کمپانی نمائید تا اعتبار خویش را ثبت کرده و طرف داران وفادارتر خویش را بدست آورید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 69 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 14:23


استخراج و شغل های متعددی می باشند که صرفا در محدوده خاص آموزش تولید محتوا و یا این که حیطه‌های محدودی می توانند سرویس ها خویش را به مشتریان خویش که گشوده هم در‌این محدوده‌ها می‌باشند، ارائه نمایند. این حصول و امور برای توفیق نیاز دارا‌هستند که با به کار گیری از seo محلی یا این که Local بهینه سازی برای مارک تجاری خویش کار‌هایی داشته باشند، البته به هیچ عنوان این نوع از بهینه سازی چیست و چرا اسم محلی برای آن تعیین گردیده‌است؟

مگر بازدید کنندگان و دنبال کنندگان این راه چه قدر می‌باشند؟ چرا گوگل به پندار فعال‌ساز‌ی الگوریتمی برای سئو این نوع از استحصال و امور شد؟ از الگوریتم کبوتر و الگوریم پاسوم یا این که موش کور چه میدانید؟ این ها کلیه مسائل مهمی می‌باشند که امروز در‌این نوشته‌ی علمی خرقه به آن ها خواهم پرداخت. همینطور به شما می گویم که چه‌گونه نقشه توفیق خویش را برای seo محلی بچینید و از ایرادات رایج دیگر استخراج و امور پرهیز کنید!

چرا بایستی از seo محلی استعمال کنیم؟
برای استیناف سریع هر قسمت، روی تیتر آن کلیک فرمایید.
چرا می بایست از seo محلی به کار گیری کنیم؟
بهینه سازی محلی چیست؟
تصویب نشانی، شماره تلفن و اسم در همه صفحه ها وب سایت
صفحه ها تارنما شما نباید تکراری و دربرگیرنده داده ها غیر اثرگذار باشد!
در تارنما‌های دایرکتوری دارای اعتبار برای خویش بک پیوند بگیرید
نظرها یوزرها را بدون شوخی بگیرید و از آنها بخواهید که نظرها مثبتی ارائه نمایند
این مشکلات رایج بهینه سازی محلی را شما تکرار نکنید
به کارگیری نکردن از کد تلفن شهر
نشانی کمپانی خویش را مدام درج فرمائید
داده ها بیزنس را در Google My Business فرمائید.
کلمه ها کلیدی خویش را صحیح گزینش نمائید
سرعت وب سایت خویش را ارتقاء دهید
استعمال بیش تر از حد از لغات کلیدی دربردارنده جای های جغرافیایی
عدم شغل در کانال‌های اجتماعی
حرف انتها در ارتباط بهینه سازی محلی
یک کدام از سولات متداول این میباشد که اینجانب صاحب و مالک استخراج و کارم، البته نمی‌دانم که چه نیازی به Local سئو دارم؟ در پاسخ به‌این پرسش بایستی اعلام کرد که طبق آنالیزها و تحقیقاتی که انجام یافته داده های عددی اشخاصی که کاوش گر محلی می باشند و یا این که همان در انتهای جستجوهای خویش از کلمه “مجاورت اینجانب” هم به کار گیری می‌نمایند، این ایام به شدت در حالا ارتقاء میباشد.

 

حصول و کارهایی که صاحبین باذکاوت دارا هستند، این‌شیوه بازاریابی را شعور می‌نمایند و وب سایت خویش را بر طبق الگوریتم‌ های گوگل seo می‌نمایند. امروز به لهجه بی آلایش خیس میگوییم که می بایست چه عمل نمائید تا در این باره شما هم غالب باشید!

بهینه سازی محلی چیست؟
گوگل یکی‌از شایسته ترین موتورهای کاوش در عالم میباشد که در هم اکنون کار میباشد و سرویس ها متنوعی را به یوزرها خویش ارائه میدهد، دراین باره اعتنا داشته باشید که بهینه سازی محلی هم میتواند بسیار اساسی باشد. در واقع گوگل متوجه گردیده‌است که اشخاص عشق دارا هستند که رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، پاساژها و … را در اطراف خویش پیدا نمایند و در این مورد شاید یکی شایسته ترین رویه‌هایی که میتوانند از آن به کار گیری نمایند، همین طرز باشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 13:58


اشخاص بخش اعظمی عشق و علاقه مند به راه‌اندازی یک وب لاگ آموزش تولید محتوا میباشند، ولی در تعیین نوع محتوا نمی توانند صحیح تصمیم گیری نمایند. بعضی از آنان قصد به ایجاد اشکال مختلفی از محتوا می‌گیرند البته نمیدانند کدام نوع را در غایت گزینش نمایند.روزمره ما با گونه های مختلفی از محتوا مواجه میشویم که همگی شان دوستداران منحصر به فرد به خویش را دارا هستند. هر شخصی هم نمی تواند با آحاد اشکال متفاوت محتوا رابطه برقرار نماید. همینطور گونه های تازه محتوا هم هر روز به مخاطبین معرفی میگردند.

با این اوصاف چطور تصمیم می گیرید که کدام نوع محتوا مطلوب شماست؟ در‌این مقاله ما لیستی از دست‌کم 100 نوع محتوا گوناگون را توده کرده ایم تا شما در گزینش خویش آگاهانه خیس فعالیت فرمایید.

در اولِ شغل بدانید که ما محتوای دیجیتال یا این که الکترونیکی را به سه مجموعه تحت تقسیم بندی کرده ایم:

محتوای متنی
محتوای مالتی مدیا
دیگر گونه های محتوا
محتوای متنی نیاز به صدا یا این که تصویر ندارد. فقط لغات میباشند که می بایست با عشق و علم در کنار هم قرار بگیرند تا محتوا صورت بگیرد. محتواهای متعددی را با استعمال متن می اقتدار ساخت‌و‌ساز نمود و همینطور مخاطبین این نوع محتوا هم بسیار زیاد می باشند.

محتوای مالتی مدیا ترکیبی از موادتشکیل دهنده متفاوت مانند صدا، تصویر و ویدیو میباشد. این نوع محتوا نسبت به نوع متنی در تیم بزرگتری جای دارد.

به دنبال به گونه های محتوایی که در وبلاگ خویش می‌توانید منتشر فرمائید، نگاهی می اندازیم.

محتوای متنی
1. وب لاگ پست
وبلاگ پست ها محتوای متنی میباشند که به طور مستمری می‌توانید مبادرت به ساخت‌و‌ساز آن‌ها نمائید. وبلاگ پست ها قابلیت و امکان ذکر نظراتتان در هر موضوع ای را مهیا می نمایند. داشتن طرحی مدون برای این نوع محتوا مورد ایست که به همگی توصیه میشود.

2. مقاله
مطالب هم محتوای متنی می باشند که می‌توانند با مقصود ذکر خبر‌ها، اطلاعیه ها و دیگر گونه های محتوا منتشر شوند. از این نوع مطالب می‌توانید برای ساخت‌و‌ساز یک خبر نامه دیجیتال در وبسایت به کارگیری نمایید.

3. راهنما
اکثر زمان ها محتوای متنیست که راهکارهایی برای طرز جاری ساختن کاری ذکر می نماید. با استعمال از این نوع محتوا می‌توانید به کاربرانتان امداد نمایید تا چه‌گونه از عهده شغل های متفاوت برامده یا این که به چه شکل مبادرت به تشکیل داد چیزی همانند اپ نمایند. ایجاد این راهنما ها امروزه به طور ویدئویی امری رایج میباشد.

4. فراگیری
در حالتی که در فن خویش بسیار خبره باشید، میتوانید با ایجاد کرد محتواهای آموزشی به بقیه افراد چیزهای متعددی حافظه دهید. علم خویش را به اشتراک نهاده و کاربرانتان را در حل ایرادات متفاوت ارشاد نمایید.

5. لیست
به طور تقریب درباره ی هر موضوعی لیستی وجود دارااست. لیستی از شایسته ترین فیلم ها، کتب و همچنین سرویس ها. این نوع محتوا هوا داران متعددی داراست و در شکل عشق به ساخت و ساز لیست، پندار نکنید.

6. سوال و جواب
سوال و جواب مدام یکی محتواهای دوست داستنی در وب میباشد. ساخت و ساز این مدل از محتوا فرصتی برای استخراج بازدیدهای فراوان ساخت‌و‌ساز می نماید. سوال و جواب می‌تواند هم به طور متنی و هم به طور مالتی مدیا باشد، تعیین نوع آن به عشق و علاقه شما متعلق میباشد.

7. کیس استادی
کیس استادی (موردکاوی) ذکر ایرادات مشتریانتان و روش حل آن میباشد. تعیین این نوع محتوا طریق خیر و خوبی برای اثر گذاشتن بر روی مخاطبین و تبدیل آنان به مشتریست.

8. ایده ها یوزرها
این نوع محتوا دربرگیرنده ایده ها یوزرها و مشتریانتان راجع به تولیدات یا این که سرویس ها شماست. درج نظرها یوزرها روشی خوب برای توسعه تجارت شماست، به دلیل آن که ایده ها حقیقی و واقعی مشتریان و تجربیات آنان‌را در باب شما به اکران میگذارد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 81 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:03


درآمدزایی از ساخت و ساز محتوا درصورتی که مطابق یکسری اصول و قواعد آموزش تولید محتوا خاص صورت بپذیرد، میتواند به مقدار قابل توجهی برای هر فردی پولساز باشد. به کار گیری اصول seo وب سایت می‌تواند به بهبود فرآیند تایپ کردن نوشته‌ی علمی برای وبسایت های گوناگون با خصوصیت های مختلف، یاری متعددی بکند.

کلاً بلاگ نویسی میتواند بسیار شیرین باشد و در عین درحال حاضر ممکن میباشد برای شما درآمد نیکی به وجود بیاورد. با درآمدزایی از روش ایجاد محتوا، می‌توانید به راحتی و سوای هیچ گواهی تحصیلی خاصی درباره هر موضوعی که دوست دارید محتوا ایجاد کرده و آن را به یک نوشته‌علمی گران بها برای یک تارنما تبدیل فرمایید.

نکته ‌ای که می بایست به آن دقت داشته باشید این میباشد که درآمدزایی از ساخت محتوا لازمه داشتن شایستگی نویسندگی و همینطور به کارگیری از عصر های فراگیری ساخت محتوا است. پیش از اینکه پژوهش کیفیت درآمدزایی از روش ساخت‌و‌ساز محتوا و رویکرد ‌های گوناگون وصال به آن بپردازیم، خوب میباشد رده و مداقه ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت را خوب فهم و شعور کنیم.

التفات ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت
همان طور که میدانید محتوا یک کدام از مطرح ترین نقش ها را در مورد بهینه سازی تارنما بر عهده داراست. بدین ترتیب در حالتی‌که شما بخواهید که جايگاه صفحه های خویش را از روش اصول seo تارنما ارتقاء دهید، مطلقا نیاز دارید تا از نکات یادگرفتن ساخت‌و‌ساز محتوا به کار گیری کرده و همه آنان را در فرآیند عمل های خویش طراحی نمائید.

نکته بسیار مهمی که می بایست آن را در لحاظ داشته باشید این میباشد که بدانید ساخت محتوا صرفا تایپ کردن نوشته‌ی علمی و متن برای صفحه ها وب سایت های متعدد وجود ندارد؛ شما می بایست اکثری از نکات را در ساخت و ساز محتوای خویش استعمال نمایید تا به واسطه آنها یک نوشته‌علمی با ارزش از خویش ارائه کرده باشید. لحن تایپ کردن محتوا، رسیدگی مقصود کاوش، کاربرد درست لغت ها کلیدی، به کار گیری از تصاویر مطلوب بهینه سازی در متن محتوا و …، از نکاتی می‌باشند که شما مسلما می بایست تحت عنوان یک مولف و تولیدکننده محتوا، آنان را رعایت نمائید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 13:22


روزنگار محتوا چیست؟
اجرای یک استراتژی بازاریابی در معنای مدیر به طور همزمان یک‌سری آموزش تولید محتوا شغل میباشد. یک کدام از مهم ترین قسمت‌های یک استراتژی برنده، مجال‌بندی میباشد. روزنگار محتوا که در انگلیسی به آن Content Calendar یا این که Editorial Calendar گفته میشود، تقویمی میباشد که بازاریابان هنگام نرم افزار‌ریزی برای تکثیر محتوا از آن به کارگیری نمایند.

فرقی نمی‌نماید که دسته شما برای یک وب لاگ محتوا منتشر می‌نماید یا این که برای رسانه‌های اجتماعی؛ روزنگار محتوا در هر شکل به شما یاری می‌نماید تا مراحل ساخت محتوای گروه خویش را پیگیری نمایید و بر تاریخ تکثیر آن‌ها پژوهش نمائید. بسته به مقیاس و ابهام کمپین‌های بازاریابی دسته شما، روزنگار محتوای می تواند هر چیزی باشد: از یک محل کار خاطرات کاغذی معمولی گرفته تا یک پوشه اکسل حرفه ای. با یک روزنگار محتوای بهتر پیاده سازی گردیده، شما و تیمتان کارکشته خواهید بود کل جنبه‌های محتوای بعدی خویش را نرم‌افزار‌ریزی فرمائید.

 

روز‌نگار محتوا دربرگیرنده چه مواقعی میباشد؟
داده ها مرتبط با هر محتوا که در روز‌نگار تصویب می گردد، مشمول مواقعی میباشد که فقدان هرکدام از آن ها شمارا از هدفتان به دور می‌نماید. این موردها عبارتند از:

تیتر محتوا
زمینه محتوا
تاریخ نشر
اشخاص تهیه و تنظیم کننده محتوا
نوع محتوا
تیم‌بندی محتوا
استفاده کننده محتوا
شبکه تکثیر محتوا
در شکل نیاز میتوانید مورد ها دیگری را هم بدین لیست اضافه نمائید. هر چیزی را که فکر‌می‌کنید‌ به کارایی عالی گروه امداد می‌نماید، در لحاظ بگیرید و هیچ چیز را از خودکار نیندازید.

غرض از تدوین نرم‌افزار محتوا چیست؟
این که برای ساخت و ساز محتوا از گذشته نرم‌افزار‌ریزی داشته باشید، یک‌سری مزیت دارااست. یکی‌از این مزیت‌ها این میباشد که می توانید مورد محتوا را با پیش گویی رخدادهای اصلی همگانی گزینش فرمایید. از سوی دیگر در‌صورتی‌که یک منظره وقت گیر بازه زمانی از نرم‌افزار محتوا داشته باشید، ترک‌های آن را به وضوح تشخیص خواهید اعطا کرد و اشتباهات آن را برطرف خواهید کرد. به این ترتیب می توانید یک جریان دارای انسجام و منظم از محتوا را ساخت فرمایید.

احاطه شما بدین جریان محتوا، از دیده استفاده کننده نهفته نمی‌ماند و اورا وادار به برقراری تعامل با شما می‌نماید. مناسبت‌های همگانی معمولاً موجی از محتوا را در کانال‌های اجتماعی در ادامه دارا هستند. از طرفی کاربر نیز در ادامه محتوای مرتبط بدین موضوعات میشود. اپ‌ریزی برای ایجاد محتوا در مناسبت‌های همگانی، منجر می شود تا سوار بر این موج، بتوانید بیشترین تعامل را از مخاطبان اخذ فرمائید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 93 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 14:35


نویسندگی وب سایت یکی‌از مشاغل جالب میباشد که برای آموزش تولید محتوا توسعه در آن بایستی به نویسندگی و بازرسی عشق‌مند باشید. هر برندی (وبسایتی) برای بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) به تالیف کننده محتوا احتیاج داراست. خلال اینکه نویسندگی محتوای وبسایت یکی‌از مشاغل مرتبط با سرویس ها seo وبسایت میباشد.

 

اکثری از برندها در دنیا میلیاردها دلار در بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری می‌نمایند زیرا موجب ارتقا ترافیک و فروش میشود. با این اکانت نویسندگانی که می خواهند از روش هنر خویش به درآمد نیکی برسند، میتوانند از زمان‌های شغلی نویسندگی محتوا به کار گیری نمایند چرا‌که بخش اعظمی از این برندها پیرو استخدام مولف محتوا میباشند.

محتوا نویس، فرد خلاقیست که مقاله‌ها، پست‌های بلاگ، پست‌های کانال‌های اجتماعی (سوشیال مدیاها) و… را می‌نویسد.

در‌این نوشته ی علمی، آغاز با اصول تایپ کردن محتوا آغاز می کنیم، آن گاه گونه های محتوا نویسی و مهارت‌های محتوا نویسی ما یحتاج برای تبدیل شدن به یک مولف محتوای بهتر را نظارت می کنیم.

سوال ها متداول درباره‌ی نویسندگی وبسایت
پیش از اینکه وارد مباحث نویسندگی محتوا شویم، در اینجا به اصلی‌ترین سؤالات درباره نویسندگی محتوا جواب می دهیم.

محتوا نویسی چیست؟
محتوا نویسی عموما مشمول تایپ کردن پست‌های وب لاگ میباشد، ولی متن کلیپ، خلاصه پادکست‌ها و پست‌های کانال‌های اجتماعی را نیز شامل میشود. تایپ کردن محتوا معمولا برای دیجیتال مارکتینگ جاری ساختن می گردد.

چرا تایپ کردن محتوا در بازاریابی دیجیتال اساسی میباشد؟
بازاریابی در هر پلتفرمی اینک به «محتوا» متکی میباشد (اکنون هر محتوایی مثل متن، کلیپ و...). می‌اقتدار اظهار‌کرد در مجموع ردیف نگهدارنده دیجیتال مارکتینگ یک مارک، محتوا نویسی میباشد. چرا؟ زیرا منجر قرار به دست آوردن تارنما در کاغذ نخستین گوگل می شود. بدین ترتیب منجر ارتقاء ترافیک اینترنت‌تارنما، تعامل یوزرها و در غایت تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری می‌گردد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 13:50


چگالی کلمه ها کلیدی درصدی میباشد که علامت دهنده تعداد دفعاتی میباشد آموزش تولید محتوا که شما یک عبارت کلیدی را در متن به شغل برده اید و همینطور این عدد را با تعداد تمام لغات جان دار در پیج مقایسه میگردد. در سوژه seo و seo این ضابطه را مدام به حافظه داشته باشید که آحاد فاکتور ها و موادتشکیل دهنده مانند همین چگالی بایستی مدام از چگونگی بالایی بهره مند باشند. در صورتی بدین شکل نباشد اعتقاد و باور داشته باشید که کلیه عملکرد هایتان برای حصول seo عالی برباد خواهد رفت.

برای به حساب آوردن چگالی واژه کلیدی ابزاری وجود داراست که با به کارگیری از آن این مقدار در توان نرمال خویش قرار می‌گیرد خیر بیشتر و خیر کمتر! در گوگل یک مقدار اثبات یا این که معدل مشخصی برای این عنصر seo نیست البته با این حالا مدام تلاش نمایید که کلید واژه و کلمه اساسی تان فی مابین ۲ و ۳ درصد باشد و نیز چگالی واژه کلیدی ثانویه تان دربین ۱ و ۲ درصد باشد.

 

چرا چگالی واژه و کلمه کلیدی اساسی میباشد؟
در صدر داشتن چگالی بالا تحت عنوان یک مورد برتری به حساب میآید ولی بعداز به روز های فراوان و گذر فرصت این فاکتور از اهیمت کمتری بهره مند میباشد در شکل بالا بودن رقم آن از طرف گوگل جریمه خواهید شد و تحت عنوان یک وب سایت اسپم شناخته میشوید.

در دو سه سال اخیر، طرز جايگاه بندی گوگل تغییر‌و تحول کرده است و گوگل فناوری جدیدی به اسم جستجوی معنایی یا این که Semantic Search را ساخت کرده است و از آن در الگوریتم های بهینه سازی seo به کار گیری می‌گردد.

جستجوی معنایی
درین نوع از کاوش، ربات های گوگل درپی استحصال معنا مهم محتوا میباشند و این شغل فقط با رسیدگی کلمه ها کلیدی انجام نمی گیرد. در‌این‌حالت‌ از فناوری کاوش معنایی استعمال می گردد و مجموع محتوا از جنبه مورد و معنی اساسی آیتم رسیدگی قرار می‌گیرند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 14:01


چرا گوگل سایتم را ایندکس نمی‌نماید؟
کلیه وب سایت‌ها در رقابت و تلاشی نفس‌گیر میباشند تا در کاغذ آموزش تولید محتوا اولیه گوگل اکران داده‌ شوند. ولی گاهی گوگل وب سایت شما‌را نماد نمی‌دهد. وحشتناک میباشد خیر؟! این کلیه هزینه برای بهینه سازی و محتوا و تبلیغات کرده‌اید و حال زمانی لغت ها کلیدی مربوط به دستیابی‌وکارتان را سرچ میکنید، می بینید تارنما شما در حاصل گوگل اکران داده نمی شود. حقیقت چرا گوگل تارنما‌ مارا ایندکس نمی‌نماید؟ در‌این نوشته ی علمی از تریبون قراره به تحقیق این مورد و چاره‌های آن بپردازیم.

برای رسیدگی ادله ایندکس نشدن یک وبسایت در گوگل بایستی به قسمت ارورهای ایندکس سرچ کنسول مراجعه کنیم. بخشی به اسم coverage در پیشخوان سرچ کنسول وجود داراست. شما از روش این بخش می توانید ارورهای گوناگون تارنما خودتان را پژوهش نمایید. ارورهایی که در قسمت coverage به شما نماد داده می‎شوند، به عبارتی ارورهایی میباشند که به صورت کلی روی سعی وبسایت شما اثر می گذارند.

درین نوشته‌ی‌علمی با مطالب تحت آشنا می شوید:
ایندکس نشدن وب سایت به جهت خطاهای تارنما
ایندکس نشدن یک وبسایت در گوگل قادر است به دلایل مختلفی برای مثال خطاهای تارنما رخداد بیافتد. در اینجا یک‌سری مثال از این اشتباهات را با هم نظارت می‎کنیم:

خطاهای DNS
این نادرست هنگامی ساخت و ساز می گردد که تلاش میکنیم به کاغذ‌ی دسترسی پیدا کنیم ولی رابطه با سرور DNS برقرار نمیشود. این اشتباه قادر است بدین برهان باشد که سرورتان از عمل افتاده میباشد یا این که مشکلی در مسیریابی DNS به دامنه شما وجود داراست. این ارورها التفات خیلی متعددی دارا هستند و بایستی در او‌لین زمان آن ها را رفع فرمایید؛ زیرا وجود خطاهای DNS سبب میگردد تا ربات‌های گوگل نتوانند به تارنما شما دسترسی پیدا نمایند.

فراگیری رفع خطاهای DNS
برای رفع کردن این نادرست می بایست پیش از هر چیز وارد شیت مهم گوگل وبمستر گردید و از منوی crawl مورد Fetch as Google را پیدا کرده و روی آن کلیک نمایید. در‌این مرحله می بایست در فریم کاوش URL کاغذ آیتم نظرتان را وارد کرده و آیتم FETCH AND RENDER را بزنید. با کلیک روی این آیتم، گوگل نتیجه ها پژوهش را به شما اکران می دهد. در صورتیکه مشکلی وجود داشته باشد، در مقابل نشانی کاغذ‌ای که وارد کردید، یک تیک قرمز‌رنگ می‎خورد. توجه نمایید چنانچه گوگل فارغ از هیچ مشکلی با برگه نخستین وب سایت‌ شما رابطه برقرار کرد، یعنی هیچ مشکلی در‌این اینترنت‌وبسایت نیست.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 111 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 14:02


چطور محتوای خویش را وارد گوگل دیسکاور کنیم؟
گوگل دیسکاور (google discover ) که پیش از این با اسم  Google feed شناخته‌ آموزش تولید محتوا می شد یک فید محتوای فردی میباشد که به وسیله گوگل تولید گردیده و مبنی بر جستجوهای گذشته، شرایط مکانی، لهجه و… محتوای مربوط و مشابهی را به یوزرها ارائه‌ میدهد.

در شیوه‌های جستجوی سابق موردنیاز بود که شما تحت عنوان استفاده کننده، عبارتی را در گوگل سرچ فرمائید. ولی گوگل دیسکاور فارغ از نیاز به کاوش و مبتنی بر پیش‌بینی خوی استفاده کننده، محتواهای نو و جالبی را به وی اکران می دهد.

گوگل دیسکاور برای کلیه یوزرها گوشی روی نرم افزار گوگل، دستگاه‌های اندرویدی و تارنما google.com روی کلیه مرورگرهای گوشی قابل دسترسی میباشد.

ضمن ارائه واپسین خبرها، گوگل دیسکاور قصد دارااست سهل‌خیس از مدام در علائق یوزرها خویش جستجو نماید. این مورد، بخشی از یک خلاقیت تبارک‌خیس برای تغییر و تحول صورت و نوع کاوش، از داده ها فوری گرفته تا ادراک سفرهای بغرنج مخاطب (user jouey) میباشد.

گوگل به بی‌غایت داده ها در وب دسترسی داراست و بر این شالوده در عملکرد میباشد تا محتوا را برای کاربرانش غربال نماید و به هر استفاده کننده محتوایی را ارائه دهد که به طور کامل برای وی مطلوب باشد.


درین نوشته‌ی علمی با مطالب تحت آشنا میشوید:
گوگل دیسکاور به چه شکل عمل‌ می‌نماید؟
دو مکانیزم مهم برای گزینش محتوای اکران داده گردیده در گوگل دیسکاور به کارگیری‌ میگردد:

به کار گیری ازگوگل News AI/ML برای ارائه طریقه‌های گوناگون در زمینه ی واپسین خبرها
به کارگیری ازTopic Layer در گراف علم (Knowledge Graph) برای فهم و شعور علایق مخاطب و کیفیت توسعه آنها در حین مجال

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:43


شما به‌تیتر یک اینترنت‌مستر می‌بایست کلیه مطالب اینترنت‌تارنما خویش آموزش تولید محتوا را ذیل‌حیث داشته باشید. به‌ویژه مطالب کهن‌تری که شاید در حین انتشارشان موردقبول بوده‌اند، ولی با اعتنا به به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل، دیگر چگونگی و کارآمدی موردنیاز را ندارند. امروزه وجود داشتن اینگونه مطالبی دیگر توجیه متقاعدکننده‌ای نداشته و ممکن میباشد به آوازه وب سایت شما جراحت برسانند. در این حالت چه بایستی کرد؟

الگوریتم‌های گوگل که یک‌سری سالیست حکمران دنیای موتورهای کاوش گردیده‌اند، هر روزه در درحال حاضر تغییر تحول می‌باشند ولی محور و محور اساسی شغل آن‌ها محفوظ ما‌نده‌ میباشد. گوگل پاندا یکی‌از مهم‌ترین الگوریتم‌های گوگل میباشد که طی یک‌سری سال اخیر نقش به‌سزایی در گزینش تارنما‌های رفیعتر و متمایز کردن آنان با وب سایت‌های بی‌چگونگی داشته میباشد. اکثری از اشخاص می‌پندارند با به‌روزرسانی‌های تازه گوگل و معرفی الگوریتم‌های تازه، الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن نادر‌رنگ‌خیس گردیده‌اند. البته عالی میباشد بدانید که‌این سیستم‌ها هنوز هم به‌ خیر و خوبی فعال می باشند و هیچ تعارفی با هیچ سایتی ندارند! در شرایطی که طبق اصول آن‌ها پیش نروید، جریمه گردیده و در صفحه های جستجوی گوگل افت مرتبه پیدا میکنید.

می‌قدرت الگوریتم پاندا را اینک مهم‌ترین الگوریتم گوگل دانست. نقش مهم این الگوریتم سبب ساز شد‌ه‌است تا هر اینترنت‌تارنما موفقی دقت متعددی به سفارش‌ها و نکات مرتبط با آن داشته باشد. ما در‌این نوشته‌علمی به نکته خاصی اشاره میکنیم که خیلی کمتر از سایر نکات موردتوجه قرار گرفته‌ میباشد. نکته‌ای که از حیث الگوریتم‌های گوگل ضروری بوده و توجه کافی به آن میتواند نتیجه ها مثبتی برای اینترنت‌وبسایت شما به‌هم پا داشته باشد. با ما باشید تا با این نکته جادویی آشنا گردید.

سفارش: برای شناخت با سوژه الگوریتم های گوگل پوشه صوتی seo و شناخت با الگوریتم های گوگل را بشنوید

 

 

مطالب کهن و بی‌چگونگی چه آسیبی میتواند برساند؟
هنوز هم خیلی از یوزرها و اینترنت‌مسترها تصور می‌نمایند که مطالب دیرین در بازاریابی محتوا مداقه چندانی ندارند و بایستی روی مطالب تازه تمرکز کرد. چیزی که‌این اشخاص فکر‌می‌کنند این میباشد که گوگل و الگوریتم‌های آن مثل پاندا، این مطالب دیرین را نادیده گرفته و برای خوا‌نندگان نیز اکران نمی‌دهند و به نوعی این مطالب را از جایگاه بیرون می‌نمایند. ولی این صحیح وجود ندارد، مطالب سابق و بی‌چگونگی خیر صرفا بی‌التفات نیستند، بلکه میتوانند به راحتی به آوازه و اعتبار تارنما شما لطمه بزنند.

تا‌وقتی‌که این مطالب در وب سایت شما وجود داشته باشند و برای موتورهای کاوش قابل‌دسترس باشند، وبسایت شما تحت عنوان وب سایت مجرم به انتشار مطالب بی‌چگونگی و حتی اسپم شناخته می‌گردد و در فیض چگونگی کلی و اعتبار تارنما شما به راحتی افت پیدا می‌نماید. همینطور وبسایت شما از نگاه بهینه سازی نیز با ایرادات متعددی رو‌به‌رو می شود. پس در صورتی‌که مطالب و محتوای تازه کیفیت خوب زیاد منتشر کرده باشید و هنوز هم متعجب می باشید که چرا فیض موردنیاز را نمی‌گیرید، عالی میباشد بدانید که وجود داشتن مطالب بی‌چگونگی سابق میتواند به‌راحتی بازدارنده توسعه و گسترش شما گردد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 89 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 13:28


این خیلی بهتر میباشد که در وب لاگ یا این که وبسایت‌تان محتوای مدام سبز آموزش تولید محتوا داشته باشید، البته پندار نکنید کلیه محتواهایتان الزاما بایستی محتوای مدام سبز باشند. نوشته‌ی علمی‌های فوریتی که تاریخ مشخصی دارا‌هستند و مطالب موضوعی هم به به عبارتی اندازه اصلی می باشند. این مطالب زمانی‌که به جذب ترافیک زیاد و مخاطبان احتمالی (سرنخ یا این که لید) در زمان وقتی کوتاه نیاز دارید، قیمت متعددی پیدا می‌نمایند. شایسته ترین دستور کار بازاریابی محتوا این میباشد که به طور همزمان بر محتوای موضوعی و مطالب مدام سبز توکل نماید.

از جمله، صحت دارد که مطالب مرتبط با انتخابات سر کردگی جمهوری محتوای مدام سبز محسوب نمی شود، ولی می تواند در کوتاه‌زمان و برای تعدادی ماه آتی ترافیک متعددی را به وبسایت شما جذب نماید. این محتواها همچنان پر ارزش و اصلی می باشند، هر تعدادی پس از مدتی دیگر کاربر نداشته باشند.

 

 

کاری نمائید محتوای مدام سبزتان قابل‌مشاهده باشد
زمانی محتوای مدام سبز ساخت‌و‌ساز می کنید، اذن ندهید به همین آسانی از نظریات نهفته بماند و نوشته ی علمی‌های تازه آن را بپوشانند. در شرایطی‌که اذن دهید این مقاله فراموش خواهد شد، هیچوقت نمی‌توانید به نتایجی که امیدوار بودید برسید. عملکرد نمائید محتوای ارزشمندی که ساخت‌و‌ساز کرده‌اید به راحتی در قبال دیدگان بازدیدکنندگان وبسایت‌تان قرار بگیرد و دسترسی به آن برایشان راحت باشد. یکسری شیوه برای این شغل وجود دارااست:
یک شیت راهنمای آموزشی در وب سایت‌تان تولید نمایید که مبتدیان و جدید‌واردان به‌این صنعت را غرض قرار دهد و به مخاطبان‌تان یاری دهد با‌گاز و به سادگی محتوای مدام سبزتان را ببیند.
مطالب مدام سبزتان را در نوار کناری وب لاگ یا این که در یک بنر در ورقه اساسی تارنما (منزل) قرار دهید.
 محتوای مدام سبز را هر از گاهی مجدد در وب لاگ جلوی دیده کاربر بیاورید تا از آن برای جذب مخاطبان بیشتر به کار گیری فرمائید (برای این فعالیت می توانید به‌روزرسانی جزئی در آن جاری ساختن دهید، چون اصولا محتوای مدام سبز نیازی به به‌روزرسانی ندارد).
یک برگه «از اینجا آغاز نمائید» در وب سایت‌تان داشته باشید که به اشخاص یاری دهد آغاز با محتوای آموزشی و مبانی آغاز نمایند.
یک کمپین رسانه اجتماعی درباره محتوایتان ساخت و ساز فرمایید که سراسر کانال‌تان را پوشش دهد.
برای تبلیغ این محتوا بایستی آن را در رسانه‌های اجتماعی‌تان هم منتشر نمائید و یااینکه از ارسال روزنامه به کارگیری نمایید.
میتوانید در کانال‌های اجتماعی ماه‌ها بعداز تکثیر نخستین آن مجددا آن را منتشر نمایید تا مخاطبان بیشتری پیدا فرمائید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 87 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 15:54

وقتیکه می‌خواهید برای اینترنت آموزش تولید محتوا تارنما خویش محتوا ساخت نمائید به دو زمینه اصلی بایستی اعتنا نمائید.

نخستین: چه گونه محتوایی کیفیت بالا ساخت‌و‌ساز فرمائید که استفاده کننده را به تعامل با وبسایت دعوت نماید و یا این که استفاده کننده را درگیر سازد و از تمامی مهمتر استفاده کننده را به خریدار تبدیل نماید.

دوم: چه‌طور محتوای ایجاد گردیده را در دسترس کاربر آن قرار دهید.

از آن‌جا که بیشتر ترافیک وب سایت ها از موتورهای کاوش ناشی می‌گردد. یکی شایسته ترین راهکارهای ارتقا آشنایی مارک بوسیله مخاطبان متاع و سرویس ها سئو محتوا برای موتورهای کاوش میباشد. ساخت و ساز محتوای کیفیت عالی و seo محتوا برای موتورهای کاوش در پیشین دو روند غیر وابسته بود البته روز آپ دیت با ارتقا موتورهای کاوش و قدرت تشخیص صحیح محتوا کیفیت عالی این دو اصل به هم دیگر نزدیکتر شدند.

شما نیز می بایست چهت نیل به توفیق می بایست این دو دلیل را در کنار هم خویش قرار دهید و محتوای تارنما را براساس کیفیت خوب و امکان ارائه در موتورهای کاوش ساخت‌و‌ساز نمائید. به خیال داشته باشید که ضمن آنکه محتوای وبسایت بایستی بی نیاز و کاربرپسند باشد. زبانی که برای ذکر این محتوا گزینش می‌گردد نیز بسیار مداقه دارااست. در شرایطی‌که گویش شما با آنچه کاربر انتظارش را دارااست تفاوت چشمگیری داشته باشد مطلقاً شما مخاطبان بخش اعظمی را از دست خواهید بخشید.

با آحاد گسترش های موتورهای کاوش شما هنوز هم می‌توانید راهکارهایی بیابید که بصورت موقت و فارغ از ساخت محتوای کاربرپسند به مرتبه های بالای گوگل برسید. ولی به خیال و خاطر داشته باشید که ماندگاری درین درجه ها نا ممکن میباشد. چون که مخاطبان روز آپ تو دیت کمتر به تارنما شما دقت نماد خواهند بخشید.

 

محتوای بهینه سازی اساس چیست و چه گونه بایستی مقاله ها مطابق بهینه سازی نوشت

چه چیزی سبب ساز می گردد که یک نوشته‌ی‌علمی بهتر به لحاظ رسد؟
تایپ کردن یک محتوای بهتر را نمی قدرت فراگیری بخشید البته اصول کتابت یک نوشته‌علمی بهتر قابل یادگیری و فراگیری میباشد. شما صحیح مانند یک تالیف کننده می بایست ماجرا مارک خویش را برای کاربرانی در مدیوم های (متن، فیلم، صوت و ...) متفاوت مطرح کنید. در‌پی یک سری نکته برای تایپ کردن یک نوشته‌علمی بهتر را لیست کرده ایم:

مقاله‌ها خویش را با نمونه ها توانمند نمایید: مثالهای توانمند و مرتبط خوب از هر عنصر دیگر به مقاله ها شما قیمت و اعتبار میدهد. استعمال نمونه هایی که در آنان از خبر ها و مسائل روز تحت عنوان رفرنس به کارگیری می‌گردد، کوشش بسیار بالاتری از مرجع قرار دادن داستانی از مشتریان میباشد که خواننده شما با آن آشنا وجود ندارد.
خویش واقعیتان را نهفته نکنید: برای ساخت یک متن منحصر از شخصیت خودتان به کار گیری فرمائید. در شرایطی که شوخ طبع و یا این که حتی یه خرده خیره کننده و غریب می‌باشید اذن دهید این مشخصات در متن شما نمایان گردد. این خصوصیات امداد می نماید خواننده تفاوت متن شما با سایر افراد را فهم و شعور نماید. صحت دارد که همگی شما بدون چاره به رعایت اصول مرتبط با کمپانی و سازمان خویش می باشید البته می قدرت علاوه بر رعایت استاندارد های حرفه‌ای به متن‌ها اندکی احساس اضافه کرد.
کاربر خویش را به شناسید: اینترنت وبسایت و یا این که بلاگ شما دفترچه یادداشت شما وجود ندارد. شما می بایست زبانی را برای رابطه برقرار کردن با استفاده کننده خویش گزینش فرمائید که برای کاربر دلپذیر و قابل فهم و شعور باشد. در صورتیکه کاربر شما جمعیت بزرگی را تشکیل می دهد. شما می بایست از متن های معمولی خیس به کارگیری نمائید. و جمله های خویش را کوتاه خیس نمائید. در غایت شما می بایست به نمونه های مرتبط پیوند ساخت و ساز فرمائید و بعنوان سختگیرترین منتقد خویش متن مندرج را تعدادی توشه بازنویسی فرمائید تا به متنی ایدآل برسید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 13:07

تایپ کردن محتوا و محتوا گذاری یک کدام آموزش تولید محتوا از مهم‌ترین مواقعی میباشد که میتواند به ارتقاء ترافیک وبسایت امداد شایانی نماید. ساخت و ساز محتوا برای صفحه ها فرود وب سایت ها امداد می نماید که وب سایت بتواند یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب کند. با دقت به تغییراتی که الگوریتم های تازه گوگل مانند الگوریتم رنک برین RankBrain در ساخت‌و‌ساز محتوا تولید کرده اند. پیاده سازی و ساخت محتوا بیش تر از قبلی سخت و اصلی گشته میباشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد داریم تا مهم ترین کارداران مفید در ساخت یک محتوای کیفیت خوب برای یک وبسایت را رسیدگی کنیم.
7 رمز اصلی برای تایپ کردن مقاله ها حرفه‌ای برای بهینه سازی کاران
7 سر تایپ کردن محتوای حرفه‌ای برای seo کاران
1- پژوهش ها لغات کلیدی را ماهر اعمال دهید
پژوهش ها لغات کلیدی بدین مضمون‌ میباشد که هنگامی که میخواهید محتوایی را ساخت و ساز نمائید. آغاز بایستی بدانید که مخاطبان آن محتوا برای پیدا کردنش از چه کلید کلمه و واژه هایی به کار گیری می نمایند. فهمیدن این کلید واژه و کلمه ها به شما یاری خواهد کرد تا راحتتر بتوانید این مخطبان را از موتورهای کاوش به سمت وب سایت خویش هدایت نمائید. برای یافتن کلمه و واژه های مد لحاظ یوزرها می قدرت از ابزارهای رایگانی مانند keyword planner یا این که حتی ابزاری مانند گوگل ترندز و یا این که ابزارهای غیر رایگانی مانند SEMrush به کار گرفت.
2- از عبارات کلیدی به صحت در ساخت محتوا به کار گیری نمایید
وقتی بود که می توانستید برای seo کردن یک محتوا لغات کلیدی را با تحمیل داخل محتوای خویش مکان دهید البته این شیوه seo سالهاست که دیگر کارساز وجود ندارد. هرچند که هنوز هم درج لغات کلیدی در محتوا امری ضروری میباشد. البته اجرا آن بصورت غیر طبیعی دیگر کارساز وجود ندارد و حتی به پنالتی شدن تارنما شما خواهد انجامید.
به عنوان مثال طرز های استعمال لغت ها کلیدی در محتوا، که همچنان بایستی به فعالیت گرفته گردد. به کارگیری از لغت ها کلیدی در تیتر صفحه ها و 300 واژه و کلمه نخستین محتوا میباشد و همینطور استعمال از آن در تگ های h1 و h2 همچنان موثر میباشد. در متن هم بایستی از کلمه ها کلیدی مصرف شود. ولی می بایست به خیال داشت که نیازی به تکرار عین کلمه و واژه کلیدی در سرتاسر متن وجود ندارد و می قدرت از واژه و کلمه های مترادف و هم معنی، مترادف و هم معنی و یا این که بخشی از عبارات کلیدی در محتوا بهره برد. به خیال و خاطر داشته باشید که هنگامیکه کاربری برای واژه و کلمه ای کاوش می نماید. به طبعً در ادامه یافتن داده ها بیشتر در باره مسئله خاصی و یا این که تهیه نمودن کالای خاصی میباشد. بدین ترتیب بجای آنکه یک محتوای بی مفهوم آکنده از کلمه و واژه کلیدی به وی تحویل دهید. بهتراست که محتوای دلخواه او‌را ساخت و ساز فرمایید.
به خیال و خاطر داشته باشید این نحوه به ارتقا نرخ کلیک و ارتقاء تعامل یوزرها با وب سایت خواهند انجامید.
3- درباره چیزی بنویسید که برای مخاطبان اساسی باشد
ترند یا این که موضوعات داغ، موضوعاتی می باشند که یوزرها اکثری در شبکه‌های‌اجتماعی به آن می‌پردازند و یوزرها متعددی هم آن را در شبکه های عمومی دنبال می نمایند. برای مثالً چنانچه بخواهیم نوشته‌ی علمی ای درباره اثر شبکه‌های‌مردمی در بهینه سازی بنویسیم. اینک ترند اپ تلگرام بسیار لبریز کاربر میباشد و می قدرت نوشته ی علمی ای با تیتر حقایقی ناگفته از تلگرام و می بایست ها و نباید های به کار گیری از تلگرام را در خصوص با گفت و گو بهینه سازی نوشت. این چاره در‌حالتی که مخاطبان وب سایت را راضی نماید مشکلی ندارد اما نباید از آن سوء استفاده نمود.
هنگامیکه می‌خواهید راجع‌به با موضوعی مطلبی بنویسید آغاز از خویش به پرسید که چه کسی عنایت می‌دهد؟ حقیقت این میباشد که اکثری از مطالب منتشر گردیده در سطح اینترنت هیچ عامل خاصی ندارند. و هیچ سیاست مشخصی از ساخت محتوا را دنبال نمیکنند. هنگامیکه محتوایی را می نویسید به خیال و خاطر داشته باشید که کاربر پایانی شما گوگل و الگوریتم های گوگل وجود ندارد. بلکه استفاده کننده آخری شما یوزرها تارنما شما می باشند. براین اساس محتوای خویش را با اعتنا به نیاز و مراد آن ها ایجاد فرمائید. بدین ترتیب هنگام تایپ کردن متن، از خویش به پرسید که شما چه چیزی را به یوزرها خویش می‌گویید که دیگر تارنما ها توانمند به ذکر آن نیستند. به خاطر داشته باشید که هیچ کس کسب و کار شمارا عالی از خودتان نمی شناسد بدین ترتیب از این امکان برای توسعه خویش به کارگیری نمایید. هنگامیکه میخواهید از یک واژه کلیدی در محتوای خویش به کارگیری نمایید. ابداً از استخدام یک نیروی کارشناس در این باره نهراسید. شما می‌توانید با امداد یک کمپانی خبره در این مورد محتوای منحصربه‌فرد به شخصی ایجاد فرمایید که با بسط متعددی در شبکه های عمومی منتشر گردد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 16:25


آن‌گاه، نصیب تجزیه‌وتحلیل خوانایی یا این که Readability analysis را داریم، که آموزش تولید محتوا نظارت می‌نماید آیا پست یا این که محتوایی که شما می‌نویسید ازنظر Readability یا این که خوانایی، مواقعی که نیاز میباشد را داراست یا این که نه. سفارش می کنم این مورد را پر‌نور نمائید.

هنگامی که‌این امکان را فعال کردید، در قسمت نوشته‌ها» اضافه کردن نوشته، یک قسمت تجزیه‌وتحلیل خوانایی مانند تصویر تحت اضافه میشود و میتواند به شما بگوید که پست شما از لحاظ خوانایی چه مشکلاتی دارااست.


تجزیه‌وتحلیل خوانایی
برای مثالً در اینجا تعداد جملا‌ت وقت گیر میباشد و چنانچه چند نقطه بگذاریم، خلل را حل می‌نماید؛ اما این ارتفاع پاراگراف بیشتر برای گویش‌های فرنگی میباشد و در لهجه فارسی یا این که عربی ساپورت نمی شود، درنتیجه زیاد بدین آیتم ارتفاع پاراگراف توجهی نکنید.

درهرصورت ازنظر گزاره‌ها، ارتفاع گزاره، تعداد جمله، تقسیم شدن تیترها میان مطالب و مفاد دیگر، موعظه‌های بسیار نیکی به شما می‌نماید، پس توصیه میکنم این آیتم هم فعال باشد.

محتوای شاخص
آیتم آتی محتوای شاخص یا این که کرنر استون کانتنت را برای شما معلوم می‌نماید، Coerstone Contentها را در جلسات سپس به‌شکل بدون نقص برای شما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.

شمارش گر لینک متن
در‌این قسمت شمارش گر لینک و پیوند متن را داریم که می توانید به‌دلخواه خویش بی سروصدا یا این که روشنش فرمائید. این مورد موردی میباشد که تحقیق می‌نماید که در متن ها شما چه تعداد لینک و پیوند وجود داراست و درصورتی که تعداد لینک و پیوند‌های یک پست خیلی زیاد یا این که خیلی نادر باشد به شما اعلام می‌نماید.

نقشه XML تارنما
فراموش نکنید که مورد نقشه XML تارنما قطعاً می بایست پر‌نور باشد، این مورد درواقع وب سایت مپ، وب سایت شما میباشد و به ربات‌های گوگل میگوید که‌این نقشه تشکیل شده را به کار گیری نماید و مجموع پیچ و تاب‌های وب سایت منرا با آن تحقیق کن.

هنگامی این آیتم پر‌نور باشد و روی آیکون نشانه سؤال بالای آن کلیک نمائید، می توانید روی “مشاهده نقشه وبسایت” کلیک نمائید و نقشه وب سایت خویش را مشاهده کنید. در‌صورتی‌که روی این آیتم کلیک کردید البته نقشه وب سایت را مشاهده نکردید، سفارش می کنم یک توشه این آیتم را روی شرایط بی صدا قرار دهید و روی مورد “ذخیره تغییرات” کلیک نمائید و مجدد آن مورد را پر‌نور و آنگاه ذخیره فرمائید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 109 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 13:38


اگرچه ترافیک های وابسته به کمپین ها رابطه مستقیمی با آموزش تولید محتوا عملکرد بهینه سازی ندارد، البته قادر است آرم هایی از اینکه چرا ترافیک سوای مرجع یا این که ترافیک ارگانیکی که (از جستجوی اسم مارک به دست میاید) در درحال حاضر کاهش میباشد داشته باشد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات نمایید تا در شکل کاهش یا این که ارتقاء بیش تر از 20% ترافیک کمپین ها نسبت به هفته قبلی، این گزینه از روش آدرس اینترنتی به شما آگهی خواهد شد.

5. ترافیک به دست آمده از آدرس اینترنتی ها
همچون آیتم گذشته، ترافیک به دست آمده از آدرس اینترنتی ها میتواند نماد هایی از کاهش ترافیک در بقیه منابع برای ما داشته باشد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری پیکر بندی فرمایید تا در شکل کاهش یا این که ارتقاء بیش تر از 20% ترافیک به دست آمده از نشانی اینترنتی ها نسبت به هفته قبلی، این آیتم از روش پست الکترونیک به شما آگهی گردد.

6. تغییر و تحول در سشن ها
امروزه یوزرها از روش تاکتیک های بازاریابی متفاوتی وارد وب سایت می‌شوند. محاسبه پرورش یا این که افت سشن ها (sessions) اطلاعاتی را درباره‌ی رسیدگی معیار توفیق تاکتیک های بازاریابی شما در اختیارتان می‌گذارد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات نمایید تا در شکل کاهش یا این که ارتقا بیش تر از 10% تعداد سشن ها نسبت به هفته پیشین، این گزینه از روش آدرس اینترنتی به شما آگهی خواهد شد.

7. تغییر و تحول در تعداد یوزرها
در کنار تعداد سشن ها ایده ها بر تعداد یوزرها نیز در سایت اصلی میباشد. تعداد یوزرها در کنار یک سری پارامتر دیگر به شما قابلیت و امکان میدهد تا متوجه گردید که آیا سعی سایت در حاصل کاوش ارتقا داشته میباشد یا این که یوزرها کهن بیشتر به تارنما بازمیگردند. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به نحوی تنظیمات نمایید تا در شکل کاهش یا این که ارتقا بیشتراز 10% تعداد یوزرها نسبت به هفته قبل، این گزینه از روش پست الکترونیک به شما آگهی گردد.

8. تعداد یوزرها موبایلی
همان طور که گفته شد، مرورگرهای گوشی داده های ارجاعی کمتری را نسبت به مرورگرهای دسکتاپ منتقل می نمایند. این موضوع موجب طاقت فرسا شدن به حساب آوردن برگشت سرمایه برای یوزرها موبایلی می‌شود. یک رسیدگی نشانه می هد که 60% ترافیک به دست آمده از حاصل کاوش مخصوصا در دستگاه های تلفن همراه به طور بی واسطه گزارش میشود. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به نحوی تنظیمات نمائید که تغییرات تعداد یوزرها موبایلی نسبت به هفته قبلی از روش آدرس اینترنتی به شما آگهی خواهد شد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 101 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 13:52


امروزه، تمامی ما راجع به ایجاد محتوا شنیده ایم. این مسئله یک کدام از موضوعات آموزش تولید محتوا بسیار اساسی در سئوی وب سایت به‌حساب می‌آید و نقش بسیار انتخاب کننده ای در مارک سازی دارااست. بدین ترتیب، همگی عده ای که می‌خواهند وب سایت خویش را به مشتریان بالقوه نشانه دهند و آن‌ها‌را ترغیب به اخذ متاع و سرویس ها نمایند بایستی بدین مورد اعتنا ویژه ای داشته باشند. همینطور، پلت هیبت های آنلاین مانند اینستاگرام مستلزم محتوای مطلوب میباشد. در سود همان طور که اعتنا گردیده اید ایجاد محتوا فقط مرتبط به seo وبسایت وجود ندارد و طیف کلان ای از مورد ها را دربرمیگیرد. درپی همت میکنیم تا داده ها بیشتری را دراین باره در مشت شما در اختیار بگذاریم.

 

اصول ساخت‌و‌ساز محتوا
همان گونه که میدانید محتوا ها به چندین مجموعه محتوا متنی، تصویری و ویدیویی تبدیل میگردند. او‌لین و مهم‌ترین اصولی که در ساخت محتوا اساسی میباشد تشخیص استفاده کننده مقصود میباشد. هنگامی می‌خواهید برای ساخت‌و‌ساز محتوا در وب سایت و یا این که پلت هیبت های اجتماعی مبادرت فرمائید، می بایست به سوال ها ذیل جواب دهید:
• آیا کاربر شما نوپا میباشد یا این که بزرگسال؟
• آیا استفاده کننده شما نیاز به محتوای عام و یا این که قانونی داراست؟
• آیا داده ها کافی در قضیه ای که می‌خواهید محتوا برای آن ساخت نمائید دارید و یا این که بایستی با متخصصان مشاوره فرمائید؟
جواب به‌این سوالهای به شما یاری می نماید تا محتوایی مخاطب پسند را ساخت‌و‌ساز نمایید و این مورد نقش بسیار مهمی در توفیق شما دارااست. چنانچه دراین باره تجربیات کافی ندارید، عالی میباشد با اشخاص کارشناس همیاری نمایید تا بتوانید اصول seo و نحوه های اصلی در قضیه ایجاد محتوا را بیاموزید.

نحوه های ساخت‌و‌ساز محتوا
اینک ممکن میباشد رغبت داشته باشید تا در ارتباط تکنیک های ساخت‌و‌ساز محتوا داده ها کافی حصول نمایید. خوب میباشد بدانید که تکنیک های هر محتوا با اعتنا به نوع محتوا مشخص و معلوم می‌شود که درپی به آن‌ها می‌پردازیم.

ساخت و ساز کلیپ
شاید بتوان اظهار‌کرد یکی‌از مهم‌ترین و پرطرفدارترین محتوایی که در جذب استفاده کننده نقش بسیار مهمی داراست تشکیل داد کلیپ میباشد. با اعتنا به‌این مورد که ویدئو متحرک میباشد، مغز آدم رابطه بیشتری با آن برقرار می نماید و این زمینه می‌تواند بسیار اثر گذار باشد. برای ساخت و ساز ویدئو مطلوب می بایست به موردها ذیل دقت داشته باشید :
• گزینش زمینه مطلوب برای ویدئو
• گزینش دیالوگ مطلوب برای کلیپ
• به کارگیری از صحنه های مطلوب برای ویدئو

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 15:44


نسخه برداری رایتینگ چیست؟ Copywriting به معنای آموزش تولید محتوا ساخت و ساز محتوای تبلیغاتی میباشد. با دقت به بسط تجارت های اینترنتی و استعمال از بستر وب بوسیله یوزرها، اسکن رایتینگ تبدیل به یک کدام از کارهای بسیار مالامال درآمد گردیده است که برای آن بعدی بسیار درخشانی پیش گویی میگردد.

مراد از نسخه برداری رایتینگ چیست
نسخه برداری رایتینگ به معنای به کار گیری از لغات و لغت ها برای جذب مشتری و فروش بیشتر میباشد.

متن های تبلیغاتی و یا این که فروش در وب، رسانه ها و غیره بسیار رواج دارا هستند. مثلا شعار تبلیغاتی کمپانی اپل این میباشد که (مختلف اندیشه کن) این شعار کمپانی اپل به قدری میان یوزرها اثر گذار بوده میباشد که اکثر خریداران اپل این تصور را دارا هستند که بخشی از نسلی گردیده اند که نسبت به سایر دور‌وبری ها خویش مختلف می باشند.

و یا این که شعار کمپانی ماشین سازی رولز رویس که به وسیله اگیلوی درج شده میباشد (بلندترین صدایی که در سرعت ۶۰ مایل بر ساعت، در رولز رویس جدیدتان می‌ شنوید، صدای تیک تیک ساعت میباشد) این شعار تبلیغاتی تاکنون جز شایسته ترین متن های تبلیغاتی به شمار میرود.

متن های تبلغاتی ممکن میباشد تبلبغ یک جنس باشند و یا این که یک پیام برای گروهی از مخاطبان، البته مهم‌ترین بخش متن های تبلیغاتی و یا این که نسخه برداری رایتینگ این میباشد که پیامی که منتقل میشود در ذهن مخاطبان به یادماندنی و اثر گذار گردد.

در اسکن رایتینگ می بایست بتوانید با استعمال از ابداع و مهارت خویش به کاربر تلنگری وارد نمائید تا استفاده کننده را به خرید و یا این که تکان در راستای شعار خویش وادار فرمائید.

در متن تبلیغاتی خویش نباید کلمه ها بسیار دارای هیجان و یا این که غیر رمانتیک را در کنار هم بچینید تا کاربر را ترغیب به خرید فرمایید بایستی متن شما در نسخه برداری رایتینگ طوری باشد که اتکا بدون نقص کاربر را جذب نماید و استفاده کننده با پیام شما هم مسیر گردد.

می بایست متن و یا این که شعار شما در اسکن رایتینگ طوری نوشته خواهد شد که استفاده کننده خویش را در هم اکنون به کارگیری از فرآورده ببیند و کاملا مجذوب آن خواهد شد.

برای شغل در حوزه نسخه برداری رایتینگ مستلزم علم، تفحص و نظارت، شناخت با فوت‌و‌فن روانشناسی و بازاریابی میباشید.
 

این نکته را بدانید که Copywriting هیچگونه ارتباطی با Copyright ندارد و این دو تماما دو سوژه مستقل میباشند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 15:22